Klachtenregeling scholing gedragswetenschappelijke praktijk Evenwicht

Ondanks het streven naar goede kwaliteit van scholing kan er bij GWS  praktijk ook iets gaan zoals u niet wenst. U kunt het met bepaalde zaken niet eens zijn of ontevreden zijn. Als u vragen of klachten heeft laat het weten. GWS Praktijk Evenwicht zal haar best doen om tot een oplossing te komen.

Hieronder leest u wat u kunt doen als u een klacht heeft over de aangeboden scholing van gedragswetenschappelijke praktijk Evenwicht.

Klachtenregeling

Heeft u een klacht over de geboden scholing?

Op welke manier?

  • Een klacht bespreken bij de eigenaar van GWS praktijk Evenwicht. Een rechtstreeks gesprek is vaak de beste weg tot een oplossing. U kunt ook bellen of mailen/ een brief schrijven. Uw klacht wordt altijd serieus genomen. (Tel.: 06 10591810, Email: margriet@gwspraktijkevenwicht.nl)

Mocht u er met GWS Praktijk Evenwicht niet uitkomen dan zijn wij eventueel bereid om samen op zoek te gaan naar een onafhankelijke derde partij voor een uitspraak over de klacht. Ons streven is daar niet te komen en het vanuit een open en transparante samenwerkingsrelatie op te lossen!